Jak możesz wykorzystać matę podłogową w celach promocyjnych?
Wizerunek firmy ma ogromne znaczenie we współczesnym biznesie. Silna, rozpoznawalna marka może sprzedawać więcej i drożej, ponieważ klienci jej ufają i kojarzą ją z określoną jakością. Dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa polega nie tylko na prowadzeniu przemyślanych działań reklamowych, ale także zwracaniu uwagi na drobiazgi, które mogą w znacznym stopniu rzutować na renomę firmy. Dobrym przykładem jest tutaj wygląd biura. Co ma do tego mata podłogowa? Wbrew pozorom – bardzo dużo! Wyjaśnimy Ci to w naszym artykule.
Dziurawa wykładzina? Słaba wizytówka firmy
Większość przedsiębiorców prowadzi swoją działalność w przestrzeni biurowej, gdzie przyjmuje klientów i bardzo ważnych kontrahentów. Wygląd biura, choć często bagatelizowany, ma naprawdę duży wpływ na to, jak odbierana jest firma. Jeśli goście widzą dziury w podłodze, porysowane panele, wytarte wykładziny, to ich stosunek do przedsiębiorstwa może się znacząco zmienić. Obowiązuje tutaj prosty tok rozumowania: skoro firma nie dba o tak prozaiczne rzeczy, to dlaczego miałaby zagwarantować mi najwyższą jakość obsługi?
Właśnie dlatego w każdym biurze należy używać mat ochronnych pod fotel czy krzesło, których zadaniem jest zabezpieczenie podłogi przed typowymi uszkodzeniami, wilgocią i brudem. Taka mata gwarantuje, że znajdująca się pod nią powierzchnia będzie zachowana w dobrym stanie przez długie lata. Dzięki temu firma poniesie też o wiele niższe koszty eksploatacji biura.
Mata ochronna z nadrukiem – hit wśród przedsiębiorców
Mata podłogowa pełni nie tylko funkcję ochronną, ale także może być świetnym narzędziem promocji wizerunku Twojej firmy. Wystarczy wybrać model z indywidualnym nadrukiem, np. logotypem marki. W ten sposób zwykła mata z miejsca staje się nośnikiem elementów identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa, co znakomicie wpływa na odbiór przestrzeni biurowej.
Rada
Maty z nadrukiem to także świetne rozwiązanie na wszelkiego rodzaju eventy. Mogą one stanowić efektowne uzupełnienie stoiska targowego firmy.
Wszystko jest kwestią jakości i odpowiedniego projektu
Jeśli chcesz wykorzystać maty ochronne pod fotel w roli narzędzia promocji marki, to pamiętaj o najważniejszej sprawie: jakości. Dotyczy to zarówno samego materiału, z jakiego została wykonana mata, jak i nadruku. Tutaj nie ma miejsca na eksperymenty.
Najtańsze produkty oferowane na rynku wyglądają źle jeszcze przed ich pierwszym użyciem. Pojawiają się problemy z odwzorowaniem kolorystyki marki. Taka mata zamiast wzmacniać wizerunek firmy, może wręcz mu zaszkodzić.
Jak widzisz mata ochronna pod krzesło czy fotel rzeczywiście może pełnić rolę świetnego nośnika elementów identyfikacji wizualnej marki. Pomyśl o zastosowaniu tego rozwiązania w swoim biurze. To będzie niezbyt kosztowna, a z pewnością trafiona inwestycja.